شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

فرشته رویاهام خوش اومدی به زندگیم

و هشتمین ماه گرد نی نی شایان من

1391/10/24 11:23
نویسنده : محمد و نجمه
875 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم،مامان دورت بگرده بلاخره هشت ماهه شدی

هشتمین ماه گردت مبارک

در کنار تو روزهامون به خوشی میگذره .....

از خدای مهربون میخوام که تمام عمرت رو به خوشی بگذرونی هیچوقت شیشه ی قلبت نشکنه........

 

پسرم دوستای فیس بوکیم عاشق این عکستن..

شما خیلی نی نی لای لایتو دوست داری قلب

و همیشه موقع خوشحالی و تلوزیون نگاه کردن پا میزنی و خودتو تکون

میدی و حسابی خودتو سرگرم میکنی تا مامان راحت و آسوده به درساش برسه

بعد از مدت کوتاهی متوجه میشم صدات نمیاد نگاه میکنم میبینم نی نی

ناززززم لا لا کرده ه ه ه ه ه

خدااااااااااا مرسی به خاطر این فرشته شکرت....

 

این عکس از شب نشینی من اقا شایانم هستش و بابایی هم سره کار بودش ،من

و شما با هم دیگه کلی بازی کردیمو نیشخندمنم تونستم کمی درس بخونم هرچند با دو لیوان نسکافه چشمام به زور باز بود

خب دیگه ،وقتی شما لا لا نداشته باشی منم سعی میکنم لالا نداشته باشمنیشخند

خیلی قاشقتو دوست داری، بعد از غذا خوردت تلاش میکنی ازم بگیریش

منم زودی میرم میشورمش و واست میارمش .منم عاشقتمممممممممممممممممممم

اینم از عکسای سریالیه شایان و قاشقشنیشخند

 

 

قربوووون دستای گرددددت بره مامان که مثل شیرینی و شکلاته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سانيار
26 دی 91 7:44
منم عاشق اين عكستم شايان جونيييييييييييييييييييييييي


اره به خدا منم دیوووونشممممممممممم
ههههه