شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

فرشته رویاهام خوش اومدی به زندگیم

شایان و عروسی

1392/3/11 12:46
نویسنده : محمد و نجمه
1,393 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم ، شیرینم

 

 

این روزها همش به جشن عروسی و خوشحالی دعوت بودیم.

 

اول اینکه عروسی خاله شیدا (دختر خاله من ) و آقا حمید که شیراز بودقلب

 

دوم بله برون عمه مریم و آقا رضا که خونه بابا بزرگ بود قلب

 

 

سوم اینکه عروسی خاله فاطمه (دختر خاله من) و آقا مسعود که سربندر بودقلب

 

 

و حسابی خوش گذشت و شادی کردیمممم ...

 

انشالله که هر سه تا بانو یه زندگی شاد و پر از زیبایی و آرامش  رو

تجربه کنندمژه   آمین

 

شایانم این روزها خیلی پر حرف شدی و شیـــــــــــــــــرین حرف های

 

نا مفهوم و کودکانه همراه با هیجان وصف نا پذیر که تمام انرژی و توانتو

 

 

واسش بکار میگیری و به خاطر همین تلاش هر روز کلمه های جدید رو

 

 

تلفظ میکنی همه ی وجودم مثلا زمانی که بخوای مارو متوجه چیزی

 

 

کنی اینقدر به خودت فشار میاری که صورتت قرمز میشه...


خیلی خوشحالم که روند رشدت عالی پیش میره و همه هوش و

 

 

زکاوتت رو تحسین میکننقلبقلب

 

 

زمانی که شیراز بودیم شوهر خالم عاشق شایان شده بود و از

 

 

اونجایی که اولین نوه اش تو راه بود ،میگفت از خدا میخوام نوه ای منم

 

 

مثل شایان عاقل و صبور باشه و من مطمئنم شایان در آینده مرد

 

 

 

 

بزرگی میشه...

 

 

عزیزم ، مهربونم خوشحالم که دیگران اینطور در مورد شما قضاوت

میکنند.

 

این روزها فشار زندگی کمی منو ناآروم کرده اما زمانی که میای روبروم

 

 

و سرت رو کج میکنی و با لبخند نگام میکنی ،شور شوق بزرگی درونم

 

 

 

 

به راه می افته و با تمام وجودم دراغوشت میگیرم و با دیدن بابایی که

 

 

 

همیشه نگاه مهربونشو نثارم میکنه دوباره آروم میشم

 

 

خدایا شکرت به خاطر تمام داشته هایم که همه رو مدیون توام...

 


فرهنگ لغت شایانم در این روزها:(15 ماهگی)


باباییقلب - ماما  جَجه (مامان نجمهقلب) - شیشی بٍددده(شیشه بده) -

 

 

عَزی جو (عزیز جون) - نه-کیه - تا تا اَبا (تاب تاب عباسی نیشخند) - اَم (غذا)


 و.. کلی کلمات نا مفهوم دیگه که من میدونم کلی باهام حرف


داری پسرم به زودی زود همه رو بهم میگی...

 

 

راستی شیرینم دندون هفتم و هشتمت مبارک باشــــــــــــــــــه بوس بــــــــــــــــــــوسقلبماچ

 

 

 


   ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

احوالات 16 ماهگی قند عسلم و ما

 

شایان من 1/3  ،15 ماهگیشو به پایان رسوند و وارد 16 ماهگی شد

قلبماچ

و اینکه نوبت بهداشت داشتی مامان...


از اونجایی که بابایی حسابی درگیر کارهای خونه جدیدمون بودقلب من

بهش یاداوری نکردم و بعد از رفتن بابا ، من و آقا شایان رفتیم بهداشت

و خدا رو شکر وزن وقد شما عالی بوددد و در سلامتی کامل به سر

میبری عزیز ترینم.

و بعد از بهداشت رفتیم خونه عزیز جون که با دیدن من و آقای پسر

خیلی خوشحال شد و با هم رفتیم عمه مریم رو بیدار کردیممممممم

منم زنگ زدم بابا و گفتم که رفتیم بهداشت و باباتعجبابرو و من مژهقلب

و با هم صبحانه خوردیم و طبق معمول شایانم حسابی بازی کردی و از

این ور خونه به اون ور می دویدی و حرف میزدی و توجه همه رو به

خودت جلب میکردی.

دوستت دارم با تمام وجودم همسر و پسر شیرینم که دنیامو رنگین

کردین با حضور گرمتون...


پسندها (2)

نظرات (10)

متین من
6 خرداد 92 15:08
ایشالا که نو عروس ها خوشبخت وشاد باشن واسشون ارزوی خوشبختی دارم
افرین به شایان که هم عاقل وصبوره
همه هم تحسینش میکنن امیدوارم به ارزوت برسی ودر اینده مرد موفقی باشه
چه کلمه های بلدی شایان خاله افرین به تو شیرین زبون


ایشالله...
ممنون مامی متین جون
شما لطف داری
مامان آترینا
7 خرداد 92 9:36
سلام خاله جون
چقدر ماه شدی عزیزم
هزار ما شا ا... واست اسفند دود کنم خاله ایی
دلم برات تنگ شده بود
بووووووووووووووووووووووووس هوارتا واسه پسر شیرین زبون خودم


سلامممممممممم عزیزممممم
مرسی گلم ما هم دلمون واستون تنگ شده بودااا
از روی ماه آترینا جونممم بووووسسسسس
مامان یلدا و سروش
8 خرداد 92 1:13
انشاالله یه روزی عروسی خودت گل پسری... که ما هم پاشیم بیام امیدیه


انشالله.......
همتونو دعوت میکنممممممممممممم هههههههههه
مامان غزل
9 خرداد 92 14:53
واییییییییی چه پسر ناز و مامانییییی
نیگا کت و شلوارشووووووووووووووو
داماد من میشیییییییی؟؟؟؟؟
البته غزل من 5 ماه ازت بزرگ تره هاااااااااااا
ماشالا چقدر کلمه بلدیییییییییییی
دختر من خیلی کمتر شایان میحرفه
بوسسسسسسس


ممنون مامان غزل جون شما لطف داری
انشالله مه غزل شما هم حسابی بلبل زبون میشه ههه
عجله نکن مامانی مهربون
خاله ندا
9 خرداد 92 15:14
وای خدا چقدر این پسر شیرینه و تو دل همه جا داره

نجمه جونم با به دنیا آوردن این نی نی گل کاشتیاااااااااااااااا
همیشه واستون آرزوی لبخند و شادی رو دارم


مرسی ندا جونم
تو هیچ وقت این شوخی هارو کنار نمیذاری دخترررر؟؟
فدات بشم،انشالله روزی خودت گلم =)
مامان یلدا و سروش
13 خرداد 92 17:21
تریپ کت و شلوارشو عشقه..
خیلی ناز شده . اسپند لطفا نجمه جون


اره به خداااااااااا =)
فدات بشم چه حرفیه بابــــا
مامی آوید
16 خرداد 92 1:06
به بهههههههه
همیشه به عروسی عزیزمممممممم...
آرزوی خوشبختی دارم واسه عروس خانوماتون...
امیدوارم عکسای عروسی شایان رو یه روزی اینجا بذاری نجمه جونم...
چه تیپی هم زده این پسرککککککککککککک...مگه دستم بهش نرسه...توروخدامامانی اسپند یادت نره هاااااااا...
یعنی من عاشق شایان و این شیرین کاریاشممممممم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


مرسییییییی عزیزمممممم
انشالله...
شما لطف داری عزیزممممممممم
از روی ماه اوید جونم بوسسسس
مامان سانيار
21 خرداد 92 8:21
دندوناي جديد مبارك باشه شايان جونم

هزار ماشاله چه خوش تيپ ميكني ميري عروسي چشم نخوري قند عسل




مرسییی عزیزم شما لطف داریددد
مهسا مامان نورا
25 تیر 92 15:37
وا خدا خدا چه پسمل ناز و دوست داشتنی تو رو خدا واسش افند دود کنین خاله جون نورا در مسابقه نینی شکمو شرکت کرده خوشحال میشم بهش رای بدید کد 190 روبه 20008080200پیامک بزنید ممنون میشم به وبمون سر بزنید.اینم واسه شازده کوچول
مامان شایان
15 مهر 92 15:57
عزیزمی شایان جونی. ایشالا همیشه با هم خوش باشید.