شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

فرشته رویاهام خوش اومدی به زندگیم

***روز پدر***

1392/3/9 18:54
نویسنده : محمد و نجمه
897 بازدید
اشتراک گذاری

قلبتقدیم به همسرم که دنیای زیبای عشق رو با مهربونیاش بهم معرفی کردقلب

                                                                              

 

راهتو، بی دردسر کنار تو                        با منی و من در اختیار تو


با همیم توی تمام لحظه ها                    خواب های خوب دیده دنیا واسه ما


واسم آهنگ ملایم میذاری                       زیر لب بهم میگی دوسم داری


وقت شام شمع هارو روشن میکنی         پیرهنی که دوست دارم تن میکنی


توی آغوشی که تسلیم منه                    حس تند نفساتو دوست دارم


سرگذشتم روی بال شاپرک                      به هوای تو و با تو ، دوست دارم


من ازت چیزه زیادی نمیخوام                    خیلی ساده با دلت کنار میام


مثل آسمون و اون ستاره هاش                 به تو وابسته شدم یواش یواش


وقتی هر کسی باهات حرف میزنه             باز نگاهت زیر چشمی به منه


تورو بیشتر از همیشه دوست دارم             تورو تا اونجا که میشه دوست دارم


 

 

 

 

 

 

 

و همچنین این روز گرامی رو به بابا محمد و بابا مهران تبرک میگم و انشالله سایه  هر سه

تاتون سال های سال بالا سرمون باشه

آمین


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان یلدا و سروش
13 خرداد 92 17:22
نجمه جون انشاالله دو تا مرد زندگیت همیشه صحیح و سالم باشن


مرسی عزیزم شما لطف دارید به ما
amiiiiiiiii
14 خرداد 92 0:37
eival baba romantik,
ishalala hamishe asheghane har 3ton kenar ham zendgi konin, va ma ham az shad bodaneton lezat bebarim.
khoda kone mano reza jo0onam mesle shoma salhai khobiro dashte bashim
I love you so mach


مرسییییی عمه جونم =)
مهربونیات یک دنیاست من مطمئنم که یک زندگی نمونه خواهی داشت
بوسسسسسس واسه مریم گلی ی ی ی ی ی
مامی آوید
16 خرداد 92 1:10
نجمه جونم نمیدونم چرا نمیتونی واسم کامنت بذاری عزیزم...دوستای دیگه مشکلی ندارن...
از یه مرورگر دیگه مثلا گوگل کروم یا فایر فاکس بیا ببین میتونی عزیزم؟اگه بازم نتونستی اطلاع بده که به مدیریت سایت بگم عزیزم..
بوسسسسسسسسسس


والا نمیدونم جریان چیه واین داستان ادامه دارد ههههه
من با فایر فاکس میام
باشه عزیزم حتما خبرت میکنم
مامان یلدا و سروش
18 خرداد 92 15:24
زندگی آرام است،

مثل آرامش یک خواب بلند.

زندگی شیرین است،

مثل شیرینی یک روز قشنگ.

زندگی رویایی است،

مثل رویای ِیکی کودک ناز.

زندگی زیبایی است،

مثل زیبایی یک غنچه ی باز.

زندگی تک تک این ساعتهاست،

زندگی چرخش این عقربه هاست،

زندگی مثل زمان در گذر است...

امیدوارم که بهار دلت همیشه شاد باشه و هیچوقت رنگ خزان نگیره عزیزم


مرســـــــــــــــی عزیزمممممم
خیلی زیبا بوددددددددددددد
بازم ممنون
شما واقعا به ما لطف دارید
زهرا
21 خرداد 92 22:29
عزیزم روزشون مبارک

هر چند دیر شده

اعیاد شعبانیه هم مبارک باشه



مرسیییی زهرا جونمممم
زهرا مامان فنچی
31 خرداد 92 20:10
منتظر آپیم


فدات عزیزم
حتما به زودی آپ میکنم
مامان سانيار
6 تیر 92 12:17
الناز جونم بنا به دلايلي مجبور شدم آدرس وبلاگ سانيار رو عوض كنم باعث افتخارمه كه اينجا هم همراهم باشي دوستم
mr babaei
21 تیر 92 2:14
و چه زیباست زندگی در کنار کوهی از آرامش... شیرین ترین لحظات عمرم رو در کنار شما دو عزیزم تجربه کردم انشاالله خانواده کوچک 3نفرمون همیشه پر از شادی و شور و نشاط باشه و قلبمون سرشار از آرامش.. در پناه حق
بهناز مامی یلدا و سروش
23 مرداد 92 14:31
دلم گرم خداوندیست که با دستان من گندم برای یاکریم خانه میریزد ، چه بخشنده خدای عاشقی دارم که میخواند مرا با آنکه میداند گنهکارم ! دلم گرم است ، میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم … برایت من خدا را آرزو دارم !