شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

فرشته رویاهام خوش اومدی به زندگیم

سیزده ماهگی گل پسرم

1391/12/20 15:15
نویسنده : محمد و نجمه
1,511 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسره سیزده ماهه ی  من

خیلی ناراحتمممممممنگران

اخه این روزها که یاد گرفتی راه بری دوست داری همه جا سرک بکشی و کنجکاوی کنی شیرینم

تند وتند راه میری و میوفتی عزیزم،و با صورت افتادی روی گل میز و..........

تا بهت رسیدم دیدم از بینی و دهانت داره خون میادگریهمن و بابا هول شده بودیم تمام بدنم میلرزید

کلی گریه کردی............

اما خدا رو شکر که به خیر گذشت و فقط یه ضربه سطحی بود....

خونریزیش زودی قط شد

اما بالای لب و لثه شما پاره شده بود منم که خیلی خیلی ناراحتمممممممم

اما از بعد از اتفاق دیگه تنهات نمیذارم

هر قدمی که برمیداری یا من یا بابا کنارتیم

روزهایی هم که بابا سر کاره من همه کارهامو کنار میذارم که حواسم به گل پسرم باشههههه

توی هر اتاقی هم که میرم شما رو بغل میکنم میبرم با خودممممممممم

 


 

 

 

 

اینم از پسری من که بعد از کلی راه رفتن خسته و خواب آلود پناه به بالشت و شیشه شیرش آورده

منم پای نت بودم دیدم شایانم دراز کشیده اومدم ازش عکس گرفتم بعد از دو سه مین دیدم لالا کردههههههههههههههههههههههههه

خدااااااااااااااااااااااااااایا شکرت به خاطر این همه شیرینی و زیبایی و سلامتی که به پسرم دادی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

samira armin ara
21 اسفند 91 8:27
سلام شانی جونم
خاله سیزده ماهگیت مبارک
یه بووووووووووووووووس برای تو

خیلی ناراحت شدم بابت اتفاقی که افتاده بود برات
بازم به خیر گذشت
خـــــــــــــــــــــــدا همیشه یاورت


سلاممممممممممم خاله سمیرا جونم
مرسییییییییییییییی
شما لطف دارییی
مامی آوید
22 اسفند 91 1:16
الهیییییییییییییییییییی...امیدوارم بلای شایان جونم دور باشه...خیلیییی ناراحت شدم...هم واسه شایان هم واسه شما نجمه جون...درک میکنم حالتون توی اون لحظه...انگاری دنیا روی سر آدم آوار میشه...
خداروشکر بخیر گذشت..
13 ماهه شدی مرد کوچک...امیدوارم 13ساله و 113 ساله بشی گل پسرممم


اره به خدا مامی اوید مردم و زنده شدممممممم
بازم خداروشکر........
ممنونننننننننننننننننن عزیزممممممممممممممم
عمه مریم
22 اسفند 91 1:23
سلام فسقلی خودم الاهی عمه فدات شه که تورو اینجوری نبینه عزیز دلم، روزی که این اتفاق واست افتاد مامانیو بابایی خیلی ترسیده بودن زودی شمارو آوردن خونه ی ما تا کمتر گریه کنی من تا صورتتو دیدم شوکه شدم خیلی ناراحت بودم برات نانازم انقده که شب خوابتو دیدمو یه لحظه ازات جدا نشدم که شاید خدای نکرده زبونم لال اتفاقی واست نیفته.
ایشالا که هیچ وقت تو تمام زندگی همچین اتفاقی واست نیفته و خداجون مراقبه گل پسرمون باشه، امین


مرسییییییییییییییییییییی عمه ی مهربون شایان جونمممم
تو ماهی ی ی ی ی ی
آتیلا جون و مامان شیما
23 اسفند 91 13:45
خانومی خصوصی...


اوکی عزیزم
مامان فندق
23 اسفند 91 19:56
ماشالله به این گل پسرت
انشالله که زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه ویه عمر با عزت داشته باشه
بوسسسسسسسسسسس


ممنون مامان فندق جان
فهیمه
23 اسفند 91 19:57
وااااااااااااااااای نیگاه ای ماه رو
چقدر نازه
انشالله که خدا واست +نگهش داره



مرسییییییییییی فهیمه جان
زهرا
25 اسفند 91 11:34
الهی صورتش چقد قرمز شده
دیگه نبینم چشم برداری از شایانما
همش هم بغلش نکن بذار زود زود حسابی رااه بیفته نذار مامانی شه
از طرف من شایان رو ببوس خیلی نانازی خوابیده
فدا


اره به خدا گفتییییی
هرگزززززززز
اگه بدونی چی کشیدم زهرا جون
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
بوس بوس
مامان مهربد
26 اسفند 91 16:35
وای خدا به خیر گذرونده مهربد هم هر دم دقیه می خوره زمین اشکال نداره بزرگ میشن یادشون میره ولی حواست باشه مامانی


عزیزم ممنون
اره حتما از این به بعد حسابی مواظبممممممممممممم
zohre,mamane kiyan
27 اسفند 91 12:12
salam najme jooon
che ghadr in shayane azizam naze
khoda hefzesh kone.
golam 13 maonth u ham mobarak
najme azizam age jaze bedi u ro link konam ba kiyanam?????/



salam azizam
mamnon shoma lotf darid
khahesh mikonam ama man adrese webe kianamo nadarammm?
آتیلا جون و مامان شیما
29 اسفند 91 0:32
نجمه جون برای بک گراند برو ب این ادرس http://www.wonderbackgrounds.com/heart/
samira armin ara
2 فروردین 92 12:58
سلام شایان جونم
خوبـــــــــــــــــــــــی خاله
من الان مسافرتم و از لب تاب خواهرم اومدم نت
خاله جون مامانی خوفه
دلم براتون تنگ شده
راستی سال نو مبارک
سال خوب و خوش و پر از برکتی را براتون آرزو می کنم
ببخشید نزنگیدم گوشیم همراهم نیست جا گذاشتم واسه همین اومدم بهتون ایمیل بدم
مامان نجمه را ببوسسسسسسسسسسسسسسسس
تا گوشیم رسید دستم بهتون می زنگم
بااای


سلاممممممممممممم عزیزم
مررسییییی شما هم ساله خوب و پر برکتی داشته باشید انشالله
خوش بگذره عزیزم
بووووووووووووووس واسههر دوی شما
مامان یلدا و سروش
3 فروردین 92 1:54
عزیزم سال نو رو تبریک میگم بهتون امشاالله همیشه شاد و سرزنده باشین.

خیلی ناراحت شدم بخاطر این اتفاقی که برای شایان جون افتاد خیلی مواظبش باش


ممنون خانومی سال نو شما هم مبارک باشه انشالله
چشممممم حتما
مامان یلدا و سروش
8 فروردین 92 3:35
بلا به دور باشه خوشگلم. عیدت هم مبارک


مرسی عزیزم
سال نو شما هم مبارک باشهههههههه
مامی آوید
8 فروردین 92 17:54
سال نو هزار بار مبارک باشه نجمه جون
امیدوارم سالی سرشار از خوشی و تندرستی داشته باشین
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


مرسیییییییییییییییییی عزیزم
همچنین شماااا
سال نو شما هم مبارکا باشه خانومی
مامی آوید
10 فروردین 92 17:01
سلام سلام
سال نو هزار بار مبارک باشه نجمه جونم
قبلا کامنت هم گذاشته بودم واسه تبریک عید ولی مثل اینکه نیومده
امیدوارم سالی سرشار از خوشی پیش رو داشته باشین
بوس واسه شما و شانی خوشگله
از طرفم ببوسش
عکسای تولد رو توی کلوب نینی تم گذاشتم...برو ببین...
فعلا نرسیدم وب آوید رو آپ کنم...


سلام عزیزم
سال نو شما هم مبارکککککککککککککا باشه خانومم
وایییییییییییییییی جدی الان میرم نگاه میکنمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان شایان
20 فروردین 92 15:07
عزیزم دلم کباب شد براش. شایان من هم خیلیییییییییییییی خطر از سزش رفع می شه. همش خدا نگهدارشونه


ممنون خانومم
انشالله..............
بهناز مامان یلدا و سروش
23 فروردین 92 10:38
عزیزم. شایان چطوره بهتر شد. شمارا از گوشیم پاک شد نتونستم زنگ بزنم. خبر سلامتیشو بهم بده


سلام عزیزم
اره خداروشکر خوبه خوب شده
انشالله به زودی آپ میکنم
مامان فنچـــــــی
24 فروردین 92 12:06
مامان سانیار
26 فروردین 92 17:53
آخییییییییییییی نازی شایان جونم
انشاله خدا خودش مراقبت هست و نمیذاره هیچ وقت آسیب جدی ببینی

دلم برات تنگ شده بوددددددد

بوسسسسس برای شما و مامانی


مامان مهربد
28 فروردین 92 14:11
مامانی و شایان جونی کجایین مگه؟
مامی آوید
29 فروردین 92 4:06
نگران...خیلی هم نگرانم نجمه جون...چرا خبری ازت نیست؟ حال شایانم چطوره؟ چندبار خواستم زنگت بزنم ولی روم نشد و گفتم مبادا بی موقع باشه و مزاحم بشم...یه خبری از خودت و شایان جون بده
مامان یلدا و سروش
30 فروردین 92 20:19
نجمع جون کجایی عزیزم. شایان جون چطوره؟ یه خبری بهمون بده
آتيلا جون و مامان شيما
31 فروردین 92 13:58
الهي بگردم... شاني خاله مواظب خودت باش ترو خدا... نازي جوجه كوشولو... نجمه جون خسته نباشي با شيطونيهاي فسقلي بادوم...
مامان مهربد
2 اردیبهشت 92 0:40
سلام.من تازه چندتا از پستای قبلا رو دیدم شایان کپی خودته نجمه جونرستی امیدیه هستین درسته؟؟؟؟
سولماز
20 اردیبهشت 92 15:27
ادم دوست داره درسته قورتت بده شایان جونم.مامانی به وب پسر منم سر بزنی خوشحال میشم.www.aliyeganeh.blogfa.com


مرسی عزیزم
حتما سر میزنمممممم