شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

فرشته رویاهام خوش اومدی به زندگیم

تولد یک سالگی شازده ی من

1391/12/17 7:38
نویسنده : محمد و نجمه
2,793 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای زندگیم گرم میگذرد با تو به گرمای لحظه هایی که تو در آغوشمی...

با تو گرم هستیم ای خورشید خاموش نشدنی ما

همچو رودی که آرام میگذرد عشقمان هم آرام میگذرد و تویی سرچشمه ی زلال این دل..

ای جان من ، مهربان من،  عشق و محبت این روزهایت امیدیست برای خوشبختی فردایت

عزیزم تولد یک سالگیت مبارک

روزه تولد شما یک روزه به یاد ماندنی بود یک روز پر از زیبایی و هیجان و خوشبختی

شب تولد ،من وبابا که میخواستیم بخوابیم فقط فکر میکردیم چه روزه زیبایی بود و من فقط بهت چشم دوخته بودم و از نگاه کردن به شما لذت میبردم

چه روزها زود گذشت چه شیرین گذشت و تو در آغوشم بزرگ شدی ، عزیزم پسره یک ساله ی من به یمن این روز من خوشبختی رو باز با تمام وجود احساس کردم

شما و بابایی واسه من یه دنیایید ، دنیایی که هیچ وقت رهاش نمیکنم.......

بریم سراغ اصل مطلب

جشن زنبوری پسرمممممممممممم

اینم از زنبور کوچولو نجمه و محمد

اینم از میز شیرینی و شکلات (تنقلات)

که شامل پاپ کرن و دو نوع کاکائو و راحت الحلقوم و پفک و آدامس کاپ کیک و ....... بود.

 

 

 

 

 

کلاه و تاج واسه نی نی های مهمونی ما

و تقویم دیواری که به عنوان گیفت واسه مهمونا ی عزیزم در نظر گرفته بودم

و بلاخره عکس نی نی ناز و خندون مـــــــــــــــــــن

وایننننننننننم کیک زنبوری مااااااااااهورا

 

 

 

میز دسر که شامل ژله خرده شیشه و ژله کولا و ژله جزیره و ژله پرتقال بود که همگی خیلی ازشون تعریف کردن مخصوصا خرده شیشه

 

 

و در آخر میز شام که من خیلی خیلی راضی بودم از طعم تمام غذاها و عالی شده بودن و همه تعریفشو دادن پسرمممممم حیف که شما نمیشد بخورییییییقلب

شامل کیک مرغ و پیراشکی گوشت و سالاد ماکارانی و نوشابه و دوغ بود که میخواستم آش هم بپزم که دیگه واقعا وقت نکردممم

 

 

و دیزاین دستمال سفره

و بلاخره ه ه ه شایان کوچولو من همراه با تمام هدیه های تولدش


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (45)

زهرا
30 بهمن 91 14:40
مامانی هزار ماشاا.. کولاک کردی
خاله سمیرا
30 بهمن 91 14:45
سلام خاله جون
خوشحالم اولین نفری هستم که نظر میدم
خیلی ناز شده بودی خیلی دوست دارم
و تولدت با اینکه نبودم خیلی به یاد موندنی
از همینجا می بوسمت

یه دنیا دوست دارمممممممممممممم



خاله جون شما لطف داریید به ما
ممنون از این همه مهربونییییییییییی
بوس واسه شما و آترینا کوچولوی مااااااا
مامان آترینا
30 بهمن 91 14:46
در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم آغاز بودنت مبارک
زهرا
30 بهمن 91 14:47
مامانی حسابی تو زحمت افتاده بودی با تولد شایان کوچولو
فقط یه سوال از چند روز پیش تدارک دیده بودی؟ سخت بود ؟ دارم میپرسم که واسه بعدا خودمو آماده کنم
منم گیفت میخوام از این تقویما


اره به خدا
من دقیقا 2 ماه و نیم درگیر تدارکات بودم و واسه غذا ها سه روز بکوب در تکاپو بودمممم
عزیزمی اگه هم شهری بودییییییییم ببهت میدادم خانومیییییییییی
زهرا
30 بهمن 91 14:48
اینم هدیه ما به گل پسری ای کاش طبیعی شو میدادم


ممنون زهرا جونییییییی
چه گلهای زیباییییییییی ممنون
نی نی تم
30 بهمن 91 14:48
هر روز برات رویایی باشد دردست نه دوردست ،عشقی باشد دردل نه درسر و دلیلی باشد برای زندگی نه روزمرگی
تــــــــــــــــــــــــــــــــــولدتــــــــــــــــــ مـــــــــــبارک


واای مامی اترینا خیلی زیبا بود مرسییی
مامی آترینا
30 بهمن 91 14:50
پشت هر کوه بلند،سبزه زاریست پر از یاد خدا وندر آن باغ کسی میخواند، که خدا هست ، دگر غصه چرا؟ آروز دارم : خورشید رهایت نکند غم صدایت نکند ظلمت شام سیاهت نکند و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند. تولدت مبارک
نی نی آترینا
30 بهمن 91 14:50
در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمانزیبایت میکنم و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم آغاز بودنت مبارک
دوست مامان نجمه
30 بهمن 91 14:51
روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود ، چرا که فقط
در قلب کسانی است که به آنها عشق میورزیم . . .
عزیزم تولدت مبارک . . .


عزیزمییییییی ممنون
زهرا
30 بهمن 91 14:59
ایشاا. . تولد 2سالگی
3 سالگی ....... تا 120 سالگیش
ایشاا.. عروسیش
ایشاا.. دکترا پسری
و... موفقیت های قشنگشو جشن بگیرین وهمیشه شاد وسرحال و خندان باشین


ممنون شما لطف داری زهرا جونم
انشالله.......
یه دوست
30 بهمن 91 15:02
باور کن روزهاست که دنبال بهترین جمله بودم تا برای امروز کنار بگذارم و با تمام وجود بهت این جملات را نثار کنم اما این لحظه همه جملات فرار کردند,همین طور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم سالروز شکفتندمبارک نی نی ناز خاله....


مرسیییی دوست مهربونم تو خیلی ماهیییییییی
تولدت مبارک عزیزم
30 بهمن 91 15:03
روز تولدت شد و نیستم اما کنار تو

کاشکی می شد که جونمو هدیه بدم برای تو

درسته ما نمیتونیم این روز و پیش هم باشیم

بیا بهش تو رویامون رنگ حقیقت بپاشیم

میخوام برات تو رویاهام جشن تولد بگیرم

از لحظه لحظه های جشن تو خیالم عکس بگیرم

من باشم و تو باشی و فرشته های آسمون

چراغونی جشنمون، ستاره های کهکشون

به جای شمع میخوام برات غمهات و آتیش بزنم

هر چی غم و غصه داری یک شبه آتیش بزنم

تو غمهات و فوت بکنی منم ستاره بیارم

اشک چشاتو پاک کنم نور ستاره بکارم

کهکشونو ستاره هاش دریاو موج و ماهیاش

بیابونا و برکه هاش بارون و قطره قطره هاش

با هفت تا آسمون پر از گلای یاس ومیخک

با ل فرشته ها و عشق و اشتیاق و پولک

عاشقتو یه قلب بی قرار و کوچک

فقط می خوان بهت بگن :.

تولدت مبارک


مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
نی نی تم مامان آترینا
30 بهمن 91 15:04
بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک

میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز

از اسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

یه کیک خیلی خوش طعم ،با چند تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

به خاطر و جودت به افتخار بودن

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی

ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس

تا تو هستی و چشمات بهونه س واسه خوندن

همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندس

واسه تولد تو باید دنیا رو اورد

ستاره رو سرت ریخت تو رو تا اسمون برد

اینا یه یادگاری توی خاطره هاته

ولی به شوق امروز می شه کلی قسم خورد

تولدت عزیزم پراز ستاره بارون

پر از باد کنک و شوق ،پر از اینه و شمعدون

الهی که همیشه واسه تبریک امروز

بیان یه عالم عاشق ،بیاد هزار تا مهمون


مرسیییییییییییییییی چه شعر زیبایییی
مامان سانیار
30 بهمن 91 17:17
به به چه تولدی
چه نی نی ماهی
چه مامان هنرمند

نجمه جون تولدت گل پسرت رو تبریک می گم انشاله 120 ساله بشه

خدا قوت ،دستت درد نکنه بخاطر همه زحماتت مادر مهربون


ممنوننننننننننننننننن عزیزم لطف دارییییییی
انشالله تولد گل پسری شمـــــــــــــــا عزیزم
مامی آوید
30 بهمن 91 18:08
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی چهههههههههههههه کردی نجمه جونم.... دست گلت درد نکنه... همه چیز عالییییییییییییییییییی و قشنگ بوده چقدر... چقدر باسلیقه کار کردی خانومییییی... حسابی خسته نباشی... تمام روز جشن تو فکرت بودم...با خودمم مبگفتم خوش بحال نجمه که جشن تولدشو الان گرفته و دیگه استرساش تموم میشه...ولی اینقدر گرفتار بودم که نتونستم بیام نت... بازم میگم دستت حسابی درد نکنه...خوش بحال شایان جون که همچین مامان با سلیقه ای داره.. پسر عزیزم انشاءا... سالهای سال زیر سایه ی مامان نجمه و بابا محمد صحیح و سالم زندگی کنی و کنار همدیگه خوشبخت باشین
مامی آوید
30 بهمن 91 18:12
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی چه کردی نجمه جونننننممممم...
چقدر همه چیز قشنگ و عالی بودهههه..
دست گلت درد نکنه عزیزم...
چقدر باسلیقه کار کردی و متنوع...
خوش بحال شایان جون که همچین مامان با سلیقه ای داره...
حسابی خسته نباشی
روز تولد شانی زنبوره همش تو فکرت بودم و با خودم میگفتم خوش بحال نجمه که جشنشو گرفت و دیگه استرساش هم تموم شد...
پسر گلممممم امیدوارم سالهای سال صحیح و سالم زیر سایه ی مامان بابای مهربون زندگی کنی و خوشبخت خوشبخت باشین...
شرمنده دیر اومدم...گذاشته بودم آخر هفته سر فرصت بیام ولی دلم طاقت نیاورد...


منونننننننننننننن مامی اوید گلم
شما لطف دارید دوست جونم
بووووووووووووووووس واسه شما و نینی نازت
غریبه
30 بهمن 91 20:01
وایییییییییییییی چه تولدییییییییی
دست مامان وبابا درد نکنهههههههههههههه
چقدر با سلیقه ییییییییییییییییییییییی مامان شایان
چه پسرییییی خداااااااااااااا
همه چیز عالی وبیسسسسسسسسسسسست
من که کلی ذوق کردم از دیدن این همه زیبایییییییییییییییییییییییییییییییییی



ممنون غریبه جان هههههه
شما اسمتون رو بگییید تا ما هم بشناسیییییم؟؟؟
مامان کنجد
30 بهمن 91 20:08
سلام خیلی خیلی مبارکککککککککه
جسارتاً هزینه تم تولد شازده چند شده؟


سلام عززیزم
ممنون
خصوصی بهتون پیام دادم
سودابه
1 اسفند 91 1:31
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
هورااااااااااااااااااااااا:از طرف من و نوهای گلم محمد متین و محمد مانی


ممنون سودابه جون لطف کردید که به ما سر زدید
الی مامی آراد
1 اسفند 91 1:32
تولد شایان جون نازنازی خوشگل مبارک انشالله که 120 ساله بشه زیر سایه پدر و مادرش دست مامان جونش هم بابت این همه زحمت درد نکنه


ممنون عزیزم شما لطف دارید
دختر خاله
1 اسفند 91 1:36
امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت
قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت
فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک
دستت مامان نجمه و بابا محمد درد نکنه همه چی خیلی قشنگه انشالا همیشه شاد و سلامت و سر بلندباشید


ممنون عزیزم شما لطف داری
فقط کاشکی میگفتی کدوم دختر خاله؟؟؟؟؟؟
شیما؟؟؟؟
مامان امیرمحمد
1 اسفند 91 9:38
مامانی تولد شایان جون مبارک باشه ... واقعا خسته نباشی ... همه چی عالی بود ... انشاءالله جشن دامادی ...
اگه دوست داشتی بیا تولد زنیوری امیرمحمد من و ببین ... خوشحال میشم ... شایان جون و ببوس ....


ممنون عزیزم
چشم حتما میام
بوووووووووس
مامان مهربد
1 اسفند 91 15:10
وای مامانی خیلی خ.شکل و با سلیقه کار کردی.
براووووووووووووووووووو
تولدت مبارک گل پسر


مرسیییییییییی مامی مهربد جان
شما لطف دارید
بووووس
قالب و گرافیک های کودکانه
1 اسفند 91 16:34
سلام دوست گلم اگر دوس داری باعکس کودک نارنینت برای سال نو یه تقویم ناز و خوشگل داشته باشی ما کار طراحی تقویم مخصوص کودکان را قبول می کنیم برای دیدن نمونه کارها به وبلاگم سر بزن من کارهامو خودم طراحی می کنم و از تقویم های اماده استفاده نمی کنم لذا شمامی توانید هر تمی که مد نظرتون بود یا هر طرحی که در سر داشتید را به من بگید تا براتون تقویم طراحی کنم قبل از ارسال فایل اصلی فایل تست را براتون می فرستم تا ایراد گیری کنید http://baby-graphic.blogfa.com
دختر خاله (مامانیه خورشید خانوم)
1 اسفند 91 22:50
سلام عزیزم اره حدست درسته مامانیه نی نی آینده که مامانی بی صبرانه منتظرشهدوباره تولد شازده کوچولو مبارک


مرسیییییییییییییییییییی گلم
مواظب نی نی که تو دلته باشیااااااااااا
بوووووووووووووووس واسه هر دوتاتون
سپیده از وبلاگ "کودک من"
2 اسفند 91 0:18
سلام خانم . تولدش مبارک. بنام خودتون ثبت شد


سلام خانومی ممنون اوکی
مامان کوروش
2 اسفند 91 8:07
عزیزم توی وب کودک من عکسهای شایان جان رو دیدم . خیلی ماشا... پسر نازی داری . تولدش مبارک انشا... صد ساله بشه


ممنون عزیزم شما لطف دارید
مامان شایان
2 اسفند 91 11:24
واییییییییییییییییییییییییییییی
مبارک باشه عزیزم یک سالگیت
مامانی خیلیییییییییییییییییییییی هنرمندی. آفرین
خسته نباشیییییییییی


ممنون عزیزمممممممم
لطف کردید که به وب ما سر زدید
مامان آرتین
2 اسفند 91 11:25
وای نجمه جون ای ول بابا خسته نباشی.
خیلی تولد باحال و توپی گرفتی.
واقعاً خسته نباشی.
من میخوام واسه آرتین تولد زنبوری بگیرم.
میشه بگین لباسشو خریدین یا دوختین؟
تم تولدش رو کی واستون آماده کرده؟
ممنون میشم به وبم بیاین و جواب بدین.



ممنون عزیزم شما لطف دارید
چشم حتما میام و ج رو واستون میذارمممممم
مامان شایان
2 اسفند 91 11:27
اگه امکان داره دستور کیک مرغ رو برام بگذار. آخه من درست کردم و خوشمزه نشد. البته به جای پیازچه پیاز کردم و 1 روز تو یخچال گذاشتم. می شه کامل توضیح بدی؟؟؟؟؟؟؟؟


چشم حتما دستورشو واستون میذارم اما شما کدوم مامان شایان هستید آخه آدرس وبتونو نذاشتید که بدونمممممممممم عزیزم
زهرا
3 اسفند 91 11:14
عزیزم به مسابقه نی نی وبلاگ دعوت شدی مرسی که قبول کنی


زهرا جونمم ممنون با کمال میل میپذیرمممممم
اما من آشنایی با این مسابقه ندارم
راهنمایییییم کن عزیزم
عمه مریم
3 اسفند 91 18:42
وقتی در میان شکوفه های سفید و صورتی و نم نم باران بهاری قدم به دنیا گذاشتی انگار قرار بود بیای تا به سخاوت باران گرما و مهر و لطافت ببخشی به خانوادیمان، و ما اولین سالروز حضورت را جشن گرفتیم. الهی که هزار سال همین جشنو بگیریم به خاطر وجودت به افتخار بودنت.
تولدت مبارک گل عمه
بوووووووسسسسسسسسسسسس


ممنـــــــــــــــون عمه مریم
چه جملات قشنگــــــــــــــــــــــی
مرســــــــــی از نظر قشنگی که واسه وبم گذاشتی عمه جونم
بووووووووسسسسسسسس فقط ماله شما
زهرا
3 اسفند 91 21:07
عزیزم باید بگی چرا وبلاگتو دوست داری؟ و3 تا از دوستاتو دعوت کنی
مامان سبحان جون
4 اسفند 91 2:28
تولدت مبارک گل پسری به هب به این مامان باسلیقه چه تولد خوشملی عزیزم خصوصی داری
مامان آرتین
5 اسفند 91 15:34
سلام خانمی
من منتظرم
بهمون ی سر بزن.
منم استرس تولد آرتین رو دارم.
به کمکت احتیاج دارم عزیز.


سلام عزیزم
من به شما سر زدماااااااااااااا
چشم من در خدمتم عزیزم
هر کمی بو فقط بهم خبر بده خانومیییییی
سرور
6 اسفند 91 1:07
نجی جوونم واقعا خسته نباشی همه چی عالی بوود مخصوصا ژله و کیک مرغ از همه بهتر تزیینا که میدونم چقد واسشون زحمت کشیدی عزیزم.ایشالا همیشه سایه تو و محمد بالای سر شایان جوون باشه.دوستت دارم گلم


عزیزممممم سرور جونم مرسی ی ی نوش جونــــــــــــت
ممنونم از لطفت خانوم گل
مامان یلدا و سروش
7 اسفند 91 1:54
تــــــــــولـــد تــــــــــولـــد

تــــــــــولـــدت مــــــــبارک

مــــــــبارک مــــــــــبارک

تـــــــــولد شاینی زنبوره من مــــــــــبارککککککککککککککککک


ممنوننننننننننننننننننن عزیزم
بوسسسسسسسسسسسسسسس
مامان یلدا و سروش
7 اسفند 91 1:55
این کیک مرغت خیلی هوس انگیزه بهم یاد بده چه جالب برش زدی


عزیزمییییییییی
چشم هر وقت خواستی درست کنی خبرم کن تا کاملا بیام توضیح بدممممممممممممممممم
سولماز
20 اسفند 91 15:37
به به چه تولدی: Xمامانی اون قالب های سفید چیه اینقد خوشگل شدن.خوشحال میشم توضیح بدین.


مرسی سولماز جون
اما منظورتون از قلب کدومه؟؟؟؟
من قلبی ندیدم =)
اگه بیشتر توضیح بدی تا متوجه بشم چشم حتما
سولماز
20 اسفند 91 17:34
قالب های سفید فک کنم کیک مرغ ان.ولی نمیدونم چجوری میشه درستشون کرد.خیلیییییی ممنون میشم بگی عزیز


اهانننننن
ببخشید من اشتباهی خوندم قلب....
بله خواهش میکنم
طرز تهیه شو میشه توی همه سایتا پیدا کنی اما فبل از برش دادن کیک مرغ حتما باید یک روز در یخچال بمونه بعد برش بدید تا برشتون منظم باشه و نان تست شما تیکه نشه و همچنین مواد به خرد هم میرن و خیلی خوشمزه تر میشههههه
سولماز
21 اسفند 91 0:50
خیلی لطف کردین .


خواهش میکنم عزیزممممم
سولماز
24 اسفند 91 23:32
عذر میخوام مواد اولیه رو میشه بگین.خامه هم استفاده کردین؟تو یکی از دستورا از خامه و ماست چکیده استفاده کرده.میشه بیشتر راهنمایی کنین.خیلی ممنونم ازتون خیلیییییییییییییییی


خواهش میکنم عزیزم
بله 50 مایونز 35 ماست 15 خامه
این اندازه 100% سسی هستش که برای بین و روی کیک مرغ استفاده کردم
فقط سعی کن پیازچه زیاد نریزی
هر چی کمتر بهتر
البته اگه طعم پیاز رو توی غذا دوست نداری هرگز استفاده نکن
هر چی پیازچش کمتر باشه خوشمزه ترههه و طرفدارات بیشتر میشن
ههههههه
اینا هم نکات کیک مرغ بودخدمت شما سولماز نا اشنا مااااا
سولماز
24 اسفند 91 23:50
عزیزم ممن.نم ازت.من تو کلوپ نی نی های مرداد عضوم


خواهش میکنممم
نی نی های مرداد؟؟؟؟؟؟؟؟
آدرس این کلوپ ؟؟؟
مامان سروش و سروین
3 فروردین 92 0:52
سلام شایان نازنازی. تولدت مبارکالهی صد ساله شی. چه تولد خوشگلی داشتی . دست مامانت درد نکنه. انشاءا.... عکس تولدی که صد سالگیت برات می ذاره رو ببینیم.
(زبلی کردم تو یه جمله برای چند نفر آرزوی عمر طولانی کردم )


مرسی عزیزممممممم شما لطف دارید
«فائزه»دختردايي دينا
6 اردیبهشت 92 15:33
سلام!مي شه همديگه رو لينك كنيم؟ ممنون مي شم از اين كه از وبلاگ دينا جان بازديد كني و نظر بذاري


سلام عزیزم
حتما...