شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

فرشته رویاهام خوش اومدی به زندگیم

یک ماهگی قند عسلم

1391/10/29 1:20
نویسنده : محمد و نجمه
805 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم، پسرم

من و شما وبابا 15 روز خونه نانا(مامان خودم) بودیم تا من کامل خوب بشم و مامانم کمکم کنه اخه

 خیلی کوچولو بودی .....

10 روزت بود که نانا و بابا و بنیامین(پسر خاله آمنه) بردنت دکتر میدونی واسه چی ی ی ی  یی ؟ناراحت

تا ختنه بشیقلب

من همش گریه میکردم واسه همین نمیتونستم ببینم.....نانا نذاشت من بیام

اونا رفتن و بعد از یک ساعت اومدی اصلا گریه نمیکردی

اما من گریه..........گریهههههههه

پسرم  زودی خوب شدی البته با زحمتای نانا...خیلی هم صبور و آروم بودی

نانا خیلی دوست داشت البته من و شما هم خیلی دوسش داریم

من که عاشقانه  دوسش دارم و میبوسمش..قلب

اینم عکسایی که خونه نانا بودی

 

واین عکس عید نوروز 1390

عزیزم عیدت مبارک

فرشته ی من تو بغل عزیز جون

 

خدایا من دیوانه وار پسرم رو دوست دارم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باران قلنبه
16 دی 91 15:12

سلام عزیزم
دخترم باران مظفری تو مسابقه اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره شاید با همین رای شما اول بشه منتظر کمکتون هستم مرسی
ادرس مستقیم اتلیه
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5





اره عزیزم حتما میام