شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

فرشته رویاهام خوش اومدی به زندگیم

مسابقه نی نی وبلاگی

1391/12/4 13:53
نویسنده : محمد و نجمه
974 بازدید
اشتراک گذاری

توسط یکی از دوستانم به مسابقه نی نی وبلاگ دعوت شدمم

و موضوع مسابقه اینه که چرا وبلاگتو دوست داری:

من زمانی که مجرد بودم همه خاطراتم رو توی دفتری مینوشتم وهر روز اونو مرور میکردم و مطالب جدید مینوشتم

بعد از به دنیا اومدن نی نی شایانم همین تصمیم رو داشتم که خاطراتش رو به قلم بکشم

خیلی واسم شیرینه که تمام لحظات ناب زندگی شایانمو بتونم ثانیه به ثانیه داشته باشم..آخه خاطرات همیشه به یاد ما نمیمونن .

از اونجایی که به وبلاگ نویسی آشنایی داشتم به ذهنم خطور کرد که وبلاگی بسازم و در کنار نوشتن خاطرات بتونم از عکسای به یاد موندنی شایانم استفاده کنم.....

که بعد از کلی گشتن تو سایت های نی نی کوچولوها

با نی نی وبلاگ آشنا شدم و عاشق خدماتی که واسه راحتی کار ما مادر و پدرها انجام داده بودند شدمم

و تصمیم رو به اجرا گذاشتم و وبلاگو ساختـــــــــــــــــم...

پسرم ،شیرینم، خاطراتتو مینویسم تا بعدها که بزرگ شدی تمام دل نوشتهامو داشته باشی هر وقت زمانه تو رو به تنگ اورد بیای و بخونی و بدونی که من و بابا هیچ وقت تنهات نمیذاریم...

این لحظات کودکی رو که بعد از بزرگ شدن به یاد نمیاری رو همیشه داشته باشی...

و این نوشته ها همیشه دلگرمی شما باشه.

پسرم زمانه هیچ وقت هیچ انسانی رو آروم نمیذاره

همیشه در تکاپو هستش و مارو آزرده خاطر میکنه اما همین سختی های زندگی ،مارو انسانی کامل و با تجربه میکنه و در آخر انسانی موفق..

همه ی حرف من اینه که همیشه حتی توی تنهایی هات مارو فراموش نکن فکر نکن که تنهایی ما همیشه هستیم...

میدونم این حر فهای من در آینده خیلی باعث دلگرمی شما میشه،چون میدونم چقدر محبت مادر و پدر برای فرزند شیرین و باعث قوت قلبه....

این تمام حرف های من نیست اما به همین خاطر وبلاگتو دوست دارم چون در آینده من و شما رو بیشتر و بیشتر به هم نزدیک و صمیمی میکنه.......

دوستت دارم شایان همیشه خندون خودمممممممممقلب

و طبق مقررات این مسابقه باید سه تا از دوستانمو به این مسابقه دعوت کنم:

مامان یلدا وسروش جونم

مامان سانیار عزیز

و مامان آترینا جوونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان سانیار
5 اسفند 91 16:52
سلامممممممم نجی جونم

نجی جون من تو شرکت اینترنت ندارم چند روزه
الان از خونه مامانم اومدم

باید چیکار کنم برای شرکت تو این مسابقه عزیزم؟؟ تا کی وقت دارم؟؟

بوسسسسسسس برای تو و شایان گلم


سلامممممممم عزیزم
موضوع این مسابقه اینه که چرا وبلاگتو دوست داری؟
هر وقت که دوست داشتی بنویس خانومی
ممنون
zahar
6 اسفند 91 12:02
سلام عزیزم
چطوری گلم ؟
خوبی؟ شایان کوچولوی ما چطوره؟
امیدوارم این خاطرات خوش ادامه داشته ی=باشه ونی نی واسه خودش بشه یه آقا دوماد
وآقا دوماد ما این خاطرات ناز وشیرین رو همیشه باخودش داشته باشه و هیچ وقت فراموش نکنه


سلـــــــــــــــامممم . مرسی مهربونمممممممممم
انشالله.......
مامان یلدا و سروش
7 اسفند 91 1:51
نجمه جون چطوره. خسته نباشی با کارای تولد گل پسری. ببوسش.


ممنون از لطفت حتما مبوسمشششششششششش
این مسابقه نی نی وبلاگ هستش که تا الان تقریبا اکثر مادرا شرکت کردن و موضوع مسابقش اینه که چرا وبلاگتو دوست داری و بعد از نوشتن سه تا از دوستا تونو دعوت کنی به این مسابقه عزیزمممممممممممممم
maman arvid
8 اسفند 91 12:34
salam mamane mehrabon
kheyli kheyli az delneveshtehat khosham omad
moshakhase k shayan kocholo dar ayande ye marde movafagh hastesh ba vojode madari mesle shoma..@-}--@-}--


متشکرممم عزیزم
zahar
8 اسفند 91 18:14
هزار تا بوس


مرسییییییییییییییییی عزیزممممممممم
مامان آرمیتا
9 اسفند 91 13:07
کوچولوی نازی داری لینکت کردم به من و کوچولوام هم سر بزن اگه لینک کردی خبر بده
مرسی مامان آرمیتا


ممنون عزیزم
خوش اومدی

حتما میایممممممم