شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

فرشته رویاهام خوش اومدی به زندگیم

روزی پر از خوشحالی و هیجان2/11/1391

1391/11/3 19:31
نویسنده : محمد و نجمه
1,335 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااام پسر شیرین تر از عسلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

امروز چهارمین مرواریدت رشد کرده و من اولین نفری بودم که اون مروارید سفیدتو دیدم و کلــــــــــــــــــــــــی ذوق کردم و قربون صدقت رفتمممممم مامانم

و خاله سمیرا(دوست صمیمی مامان نجمه)کلی خوشحال شد و یه سوپرایز

واسموووووووووووووون داشت که کلی من وبابا رو خوشحاااااااااااااال کرد

ببیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن مامان:

دست گلت درد نکنه خاله سمیرا جون من وشایان شمارو از راه دور میبوسییییییییییم البته همراه با آترینا خانومممممممم اینم تقدیم به شما    

 

و امروز عمه مریم اومد خونمون که بعدشم عزیز جون و عمو مصطفی اومدن که کلی خوش گذشت

وقتی که من و شما و عمه مریم تنها بودیم تو خونه

عمه داشت با قیچی کاغذ برش میداد که شما همش سعی داشتی قیچی رو ازش

بگیری

و عمه قیچی رو گذاشت سه وجب دور تر از شما تا سعی کنی بگیریش

و در عین نا باوری اومدی چهار دست و پا ایستادی و دو سه قدم جلو

اومدییییییییییییییییییییییییییی

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای من و عمه فقط جیغ میکشیدیم از خوشحالییییی و شما دوباره افتادی اما دوباره تلاش کردی و دو سه قدممممممممممممممممممممممممممممه دیگه

خدااااااااااااااا بلاخره پسرم چهار دست و پا رفتتتتتتتتتتتتتتتتتت

امروز روزه خیلی خوبی بووووود.در حال حاضر شب از نیمه گذشته اما من با تمام

خستگی امروز اومدم تا این خاطرات خوب رو به ثبت برسونم پسرم.خیلی

خوشحالمممممممممممم

شبت پر ستاره عزیزم ،خوب بخوابـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

زهرا
3 بهمن 91 8:52
چه باحال یکی رشد میکنن باز کلاس اول که میره یکی یکی می افته باز یکی یکی رشد میکنن ، همه لحظه های بچه ها شیرینه


اره واقعااااااااااااا
زهرا
3 بهمن 91 18:46
سلام عزیزم .ببخشید یه سوال داشتم چه جوری نظراتی که پاسخ دادم رو تایید کنم؟آخه نمیدونم


سلام عزیزم خواهش میکنم
اول وارد مدیریت وبلاگ که میشید وارد ارتباطات بشید و نظرات تایید نشده رو بهتون نشون میده کلیک میکنید و باز میشه و شما تایید رو بزنید و بعد دوباره همون قسمت ارتباطات آخرین نظرات خوانندگان رو بزنید و گزینه مورد نظر باز میشه و روی پاسخ کلیک کنید و پاسخ بدید اون نظر رو و دوباره تایید رو بزن
به همین ســادگــــــــــــــــــی عزیز
زهرا
4 بهمن 91 0:31
mrc azizam


قابلتو نداشــــــــــــــــــت
مامی آوید
5 بهمن 91 0:07
مبارکب باشه چهارمین مرواریدت شایان جونم...
چهاردست و پا رفتنت هم مبارک باشه...حسابی مامانی رو خوشحال کردی آآآآآآآآآآآ
دست مامی آترینا هم درد نکنه...خیلی قشنگ کارکرده


مرسیییییییییی مامی آوید جونم
اره واقعا قشنگه من و بابا شایان رو کلی خوشحال کررررررد
بوووووووووووس
مامان مهربد
5 بهمن 91 12:07
سلام .مبارکا باشه مروارید شایان جون.من از وب آوید کوچولو با شما آشنا شدم و خوشحالم از دیدن شما.منم مامان نجمه مهربد هستم و شما رو دعوت میکنم که به وب ما هم یه سر بزنید و خوشحالمون کنید


سلـــــــــام عزیزم
ممنون
خوشحالمون کردی خانومی حتما ما هم میایم وب شماااا
وحتما لینکتون میکنیم
مامان سانيار
5 بهمن 91 14:54
به به مباركهههههههههه انشاله دندوناي محكم و سالم داشته باشي هميشه و غذاهاي خوشمزه باهاشون نوش جا كني


مــــــــــــــــمنــــــــــون خاله
متین من
5 بهمن 91 15:41
وای مبارکه ایشالا همه دندونات هم به سلامتی دربیان کمتراذیت شی عزیزم


مرســـــــــــــــــــــــی مامی متین
مامان مهربد
6 بهمن 91 12:19
سلام وممنون که بهمون سر زدید ما هم با افتخار شما رو لینک کردیم


بوووووووووووووووس
ایلیا دوسی شایان کوچولو
7 بهمن 91 9:56
مبارک باشه دوسی جووووووونم
انشالا دندونای منم مثل دندونای خوشکل شما زودی در بیان


مرسیییییییی عزیزززززم
انشالله که بدون درد و به سلامتی زودی در میاااااااان