شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

فرشته رویاهام خوش اومدی به زندگیم

اولین پکنیک سه نفره ی ما

1391/11/3 19:51
نویسنده : محمد و نجمه
953 بازدید
اشتراک گذاری

17/10/1391

روزه خیلی خوبی بود و فرشته کوچولو من خیلی بهش خوش گذشت

نا گفته نمونه که من پس فرداش امتحان ترم داشتم چشمکهر چی رو آسون بگیری آسون

میشه اما در کل 12 واحد بیشتر نگرفتممم تا بتونم به خونه و خانوادم برسممممم

واسه میان ترم کلی درس خونده بودم واسه همین  اصلا اذیت نشدمممم

قلباول از عکس خندون سه نفریمون شروع میکنییییمقلب

بعد از خوردن نهار و استراحت و در این هوای پاک واقعا چایی چسبییید

جای همگی خالی

فدات بشم که چقدر شیرینی

راستی ییی ییی این شال گردن قشنگ رو که میبینی عمه مریم عزیزمونقلب زحمتشو

کشیده واست بافته مامانم

بابایی من و مامانی خیلی دوستت داریییم

داشتیم توی پارک قدم میزدیم که یهو متوجه ی بعبعی شدییم که اومده بووودن

اونجاااااااا

رفتیم نزدیکشون و شما همش دست و پا میزدی و میخندیدی با صداشون

من و بابایی هم هر چی دنبالشون میدویدیم که باهاشون عکس بگیریم فرااااااار

میکردننیشخند

تو هم بغل بابایی از خنده ریسه رفته بودییییییقهقهه

عزیززززززززم با خندهات من و محمد سر زنده میشیم

 

اینم یه عکس زیباااااااااااااا از شایانم

و در آخر که کلی خسته شده بودی،دیگه موقع استراحت و شیر خوردن بووووووووود

و برگشتیم خونه و استراحت کردیم و مامانی به درساش رسییییییید

اونم با روحییه ای باااااااااز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهرا
29 دی 91 3:29
چه منظره قشنگی


ممنون عززیززززززم
مامان سانيار
5 بهمن 91 14:56
فداي خنده هاي شيرينت بشم شاني جون


خدا نکنه مامی سانیار جونم
مرسی که بهمون سر زدددددددددی