شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

فرشته رویاهام خوش اومدی به زندگیم

یک هفته به تولد نی نی زنبوره

1391/11/18 17:09
نویسنده : محمد و نجمه
1,403 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسر شیرینـــــــــــــــــــــــم

دیگه یک هفته مونده به تولد زنبوری شاهزاده کوچولوم

 

 امروز صبح هر دوتا مون با هم پا شدیم از خواب ساعت 8:30 و مثل

همیشه خوش اخلاق و خندون پا شدی و یک صبح قشنگ واسه مامانی

ساختی عزیزم

بوووووووووووووووووووس مخصوص خود شــــــــــــــــــــــــما

 

تصمیم دارم واسه منوی شام تولد شما کیک مرغ و پیراشکی گوشت و

سالاد ماکارانی و به احتمال زیاد آش رشته درست کنم

که حتما از یکی دو روز قبل باید همه رو آماده کنم به جز آش و تزئینات

غذاااااااا که همون روز تولد باید انجام بشهههههههه

برییییییم سر اصل مطلب

عکسای شایانمممممممممممم

شایان آماده رفتن به بیروووون

عکسایییی زیبا از بازی کردن پسرمممم که نزدیک به یک ساعت فقط با

تامل بهشون نگاه میکردی و داشتی کشف میکردی که به چه دردی

میخورن این اسباب بازیااااااسوالمتفکر

فدات شم شیرینم.....

صدات زدم با تعجب نگاهم کردی تعجبو دوباره مشغول بازی شدییییییی

 

 

باگت خوردن پسملی خودم

اینم از بازی کردن من و بابایی با آقا شایان ساعت یک شب که بی خواب شده بودی ی ی ی گلم

 

 

آقای پدر  تصمیم گرفت که بعد از نهار خوردن آقا شایان ناخناشو کوتاه کنــــــــــــه

شایانم قبل از ناخن چیدن:*


قربونتتتتت

بعد از ناخن چیدن:

پسرم جدیدا خیلی علاقه به دوربین نشون میدی،تا متوجه فلش دوربین میشی سریع میای سمت دوربین

مامانی خیلی دوست داشت این حرکات شیرینتو به تصویر بکشــــــــــــــــــــــه

شما داشتی شعر های مورد علاقتو نگاه میکردی و منم دوربین رو اماده

کردم و از شما عکس گرفتممممم

 

تا متوجه شدی با خنده اومدی رو شکممم

و چهار دست و پا خودتو رسوندی به دوربییییییییین

بــــــــــــــــــــــــــــــــله !قلب


و بلاخره دلبری آقا شایان برای مامانی یی یی یی قبل از رفتن به خونه عزیز جون

 

 

سه روز پیش شایان خیلی من و بابا رو متعجب کردتعجب

در عین نا باوری دیدیم رفته سمت دفتر و خودکاری که گذاشته بودم

زمین و داره خطهای منحنی میکشه عزیززززززم پسرم دفتر و خودکارو

میشناسههههههه من خیلی خوشحالــــــــــــــــــــــــــم

 

 

 

 

و در آخر لالا کردن نی نی خودممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامی آوید
18 بهمن 91 10:55
چه تولدی بشه تولد این زنبور کوچولووووووووووووووووو...با لباس زنبوریش خوردنی میشه حسابیییییییییییی....دستت درد نکنه مامانی خوش سلیقهههههههههههههه...
اینقدر کارای تمت قشنگه که من تصمیم گرفتم سال دیگه تولد آوید رو زنبوری بگیرممممم...البته با کمک دوستای خوبی مثل شماااااا
...
بوسسسسسسسسسس واسه شانی جونم و مامان گلششششششششش


مرسییییییییییییی از لطفتون مامی اوید جونم
شما خودت ماهی
چشـــــــــــــــم حتما
بوووووووووووووووووووووووووووس
مامان یلدا و سروش
18 بهمن 91 12:50
پیشاپیش تولد شاینی زنبوره مبارک. انشاالله 120ساله شی گلم و تا ابد پیش مامانی و بابایی مهربون زندگی شاد داشته باشی

.فدای اون شیرین کاری هات.که خودکار میشناسی گل پسر و میتونی نقاشی بکشی پیکاسوی قند عسل


متشکرممممممم عزیزم
انشالله..........
آره به خدا من دیووووووووووونشم
بووووووووووووس واسخ دو تا نی نی به همراه مامان گلشون
زهرا
18 بهمن 91 16:13
نی نی ماشاا.. بزرگ شده و روز تولدش بزرگترم میشه
تقریبا عکسای آخری شبیه دختر شده بود
(عکسایی که قبل رفتن به خونه عزیز جون رو میگم)
مامانی هم که میخواد روز تولد بدرخشه
منتظر روز تولدیم ، پبشاپیش مبارک



مرسییییییی زهرا جونم
بوووووووووووووووس مخصوص شما
متین من
18 بهمن 91 23:35
پیشاپیش تولدت مبارک ما منتظرعکسای تولدت می مونیم


ممنون خانومی ی ی ی
انشالله.....
مامی آوید
19 بهمن 91 12:43
وایییی خدایااااااااااااااااااا...من دیروز که کامنت گذاشتم عکساشوووووو نذاشته بودی هنوزززززززز....چقده اوشگل و بامزه ای شما شانی جونممممممممممم...خنده هاتو قربون عزیزم.....
اسپند یادت نره نجمه جونمممم...
از طرف من یه بوس آبدار از این خوش خنده با اون گیر سرش بگیرررررررر


فدااااااااااات مامی اوید جونم
مرسییییییییییییییی
بوس واسه تو و اویدددددد


عمه مریم
20 بهمن 91 1:34
ای جونممممممممم ای زندگیم قربونت برم که روز به روز شاهد بزرگ شدنتیم عمه ای، هر روزم یه شیرین کاری ازت میبینم نفسم این دفعه ام که شاهزادمونو در حال نقاشی کردن دیدیم ای جان، عمه ای وقت داشتی واسه منم یه نقاشی بکشی قابش بگیرم بزن بالای تختم، باشه عمه؟
وای نجی جونمممممممممم چه عروسی بشه تولد شایان زنبوری عسلییییییییییییی، بابا گولی به گوشه جمالت مامی کدبانو.
بوسسسسسسسسسسسسسسس از طرف من و عزیز جون واسه سه تایی تون.


مرســــــــــــــــی عمه ی مهربونننننننن
انشالله اون روزم میاد که شایان واستون نقاشیییییییی بکشه عزیزم
عمه بوست خیلی چسبیییییداااا
اینم از طرف ما واسه شما و عزیز جووون
بــــــــــــــــــــــــــوس
زهرا
20 بهمن 91 3:26



مامان سانيار
26 بهمن 91 8:13
فدات بشم خاله كه تو اينقدر شيرين و دوست داشتني هستي بوسسسسسسسسسسسس

بي صبرانه منتظرم كه عكسهاي تولدت رو ببينم عزيزمممممممم


ممنون مامان سانیار گلللللللل
انشالله....