شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

فرشته رویاهام خوش اومدی به زندگیم

روزهای شیرین بعد از یک سالگی ی

1391/12/17 7:38
نویسنده : محمد و نجمه
988 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ی کوچیک مامانی

امروز اومدم وبتو آپ کنم با کلی خبرای خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوب

اولین خبر اینه که بلاخره را رفتییییییییییییییییییییییییی فدای این دو تا پاهای قشنگت بشم من

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

دقیقا 1/12 شروع به راه رفتن کردی و خیلی زمین میخوردی و در حال حاظر که 8 روز گذشته خیلی خیلی بهتر راه میری امـــــــــــــا خیلی تند و تند راه میری شما من هر

لحظه فکر میکنم میخوای بیافتی ،خدایاااااااااااااااااااا قلب

بههمین خاطر نتونستم عکسه واضحی از شما  داشته باشم آخه تند که را میری همه

عکسات مات میشنقهقههبغل

دیشب خونه بابا بزرگ مهران بودیم،آقا شایانم تا بلند میشد راه بره بابا بزرگ بهش

میگفت اومدم بگیرمششششش این جمله رو تند و تند تکرار میکرد وااااااای شایانم

سرعت راه رفتنشو زیاد میکرد و کلی با هیجان میخندید و خودشو پرت میکرد تو بغل هر

کسی که تو راهش بوددددد ما همه ریسه میرفتیییییییییم از خنده

این  روزها هر وقت میریم مهمانی همه توجهشون به شماست  و با شیرین کاریات

ساعت ها سرگرم میشیم و همه رو به خنده در میاری

و جمع مهمانی رو شاد میکنی پسرممممممممممم

 

با تمام وجودم دوستت دارم پسرمممممم

همرا با راه رفتنت گلم دو تا مرواریدای بالاییت در اومدن که اول سمت چپی و بعد از

چهار روز راستی نوک زد و مثل بقیه مرواریدات خدارو شکـــــــــــــــر اذیت نشدی

و الان پسر گلـــــــــــــم 5 تا مروارید سفید و خوشکل داره

 

 

چند شب پیش خیلی بی تابی میکردی توی خواب منم هرکاری کردم که دلیل بیتابیاتو

بفهمم نتونستم صبح که از خواب پا شدی دیدممممممممم وااااااای یه پشه نوک بینیتو

نیش زدهههههههه

خدا لعنتش کنهههههههه اگه بدونی که چقدر ناراحت شدم پسرممممممممممم

 

و بلاخره روروئک  آقا شایانم که دیگه اصلا راضی نمیشی که بشینی داخلشششششبغل

امــــــــــــــــــــــــا یه بازی جدید یاد گرفتیاسترس که حسابی میپسندی این شیطونی

رواز خود راضی آخه در طول روز بارها میری سراغ روروئکت و ......................مژه

 

 

و آخرین خبر خبره کوتاهییی موهای پسرمه بغل که عکساش توی گوشی بابا محمد هستش منتظریم تا بیاد و دوباره آپ میکنممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خاله معصومه
9 اسفند 91 22:38
واییییییییییییییی مبارک باشه یک سالگی نی نی نازت نجمه جونم
چه تولد نازیییییییییییییییییییییییییییییی؟
من که انتظار چنین تولدی رو از خانوم با سلیقه ای مثل شما داشتمممممممممممممم
من دارم ضعف میرم تا راه رفتن شایان رو ببینممممممممم
از راه دور میبوسمششششششششششش


مرسییییییی معصومه جونم
ما هم دلمون واست تنگ شدهههههههههههههه
زودی میایم خونتون
آقای پدر
9 اسفند 91 23:47
سلااااااااااااااااااااام
بازام من امدم باباجون
مادر خانومی بهم گفت که وبلاگتو آپ کرده منم مثل همیشه مشتاق بودم که سریع بیامو دل نوشته هاشو بخونم آخه مادر خانمی خیلی قشنگ مینویسه...
(بین خودمون باشه بابایی، من که میگم بلاخره مادری یه روز نویسنده ی بزرگی می شه و کتاب میده بیرووووون ببین کی گفتم هوراااااااااااhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(3).gif) من که خیلی دوس دارم....
http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(27).gifhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(27).gifhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(27).gif
آره بابا جون شما راه رفتنو بلاخره یاد گرفتی و دیگه اصلاً راضی نمی شی که واسه یه لحظه هم زمین بشینیhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(25).gif همش بدو بدو، منو مادر هم که همش پشت سر شما راه میو فتیم که مبادا بیوفتی زمین، از اینور خونه به اونور خونه، از این مبل به اون یکی مبل...
خدارو صد هزار بار شکر
ایشالا که همیشه صحیح و سالم و موفق باشی بابا جون..
هر دوتاتونو دوس دارم



مامان شایان
11 اسفند 91 16:53
مبارکه عزیزمممممممممم


mamnonaaam azizammmm



مامان سانیار
12 اسفند 91 17:02
به به مبارکهههههههههه راه افتادن گل پسر

انشاله همیشه خوش قدم بقاشی و تو راههای خوب قدم بگذاری شایان جون


مرسیییییییییییییی عزیزم
مامی آوید
14 اسفند 91 8:29
راه افتادنت مبارکککککککککککک باشهههههههه خوشگلللللللللللللللللللللللل...
چقده نازی شما آقااااااااااااااااااااا...
الهییییییییییییییییییییی...مگه دستم به اون پشه نرسه که ماماخ پسرمو اینطوری کردهههههههههه...


مرسیییییییییییییییی مامی اوید گلم
اره به خدا منم ازش کینه دارمممممم هههههههههه
مامان کوثری
14 اسفند 91 8:46
تقویم 92 با عکس کودک عزیزتان کارت تبریک عید با عکس کودک دلبندتان طراحی تم های مختلف جشن همه با طرح های زیبا و متفاوت به یه بار دیدن می ارزه حتما از طرح های ما دیدن کنید http://temparti.blogfa.com/ امیدوارم مورد پسندتون باشه منتظر شما هستیم دیگه چیزی به آخر سال نمونده عجله کنید
ناشناس
15 اسفند 91 1:30
سلام مادر و پدر با سلیقه
خیلی خیلی از وب پسر گلتون خوشم اومد
ماشالله هزار ماشالله خیلی نازه
و مشخصه که باهوشه
و جملهای که واسه معرفی سایت نوشتید فوقولادست
من که شیفته ی این سایت و نی نی و مادر و پدر شدممم
انشالله که موفق و موید باشید


ممنون شما لطف دارید
زهرا
15 اسفند 91 10:57



مامان یلدا و سروش
18 اسفند 91 15:14
این بوس ها همه باری شایان جون و مامان نجمه گل . تبریک به خاطر راه افتادن گل پسری. نجمه جون کارت در اومد دیگه دایم باید دنبال گل پسری بدو کنی دیگههههههههههه


وایییییییییییییی چه بوسه هاییی
مرسیییییییییییییی عزیزم
ممنون
ارهههههههههههه به خدا این روزها همش بدو بدو دارممممممم
اما همینم شیرینه واقعا من عاشق تمام حرکاتشمممممممممم
زهرا
20 اسفند 91 14:29
busssssssssssssssss


مرسییییییییییییی زهرا جونممممممممم
دختر خاله (مامانیه خورشید خانوم)
10 فروردین 92 19:23
یه سلام بهاری با عطر بهار نارنج از شیراز تقدیم شما گل پسر و مامان بابایی ایشالا همیشه قدم های تازه و بزرگ برداری عزیزمبا این جای نیش روی بینیت یه زنبور کوچولوی با مزه شدی مثل حاج زنبور عسل


سلام عزیزمممممممممم
مرسی دختر خاله گلمممم
انشالله که نی نی دخملی نازت به سلامتی به دنیا بیاد و زندگیتونو ازاینم که هست بهتر بشهههههه
متین من
16 فروردین 92 15:18
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . .عیدتون مبارک


ممنون عزیزم
عید شما هم مبارک